In ce domenii se pot economisi bani prin programe de fidelizare

Programele de fidelizare ofera mici recompense pentru fiecare plata efectuata. Acestea pot consta in reduceri oferite pe loc sau in puncte care ulterior pot fi transformate in bani. Altfel spus, reducerea ajuta instant la economisirea unei sume mici. In cazul punctelor se poate astepta pana se strange o suma destul de mare pentru a cumpara ceva, astfel incat sa „se simta” banii economisiti.

Pentru a profita cu adevarat de diverse programe de fidelizare, ar trebui sa se creeze si un cont de economii sau fond de urgenta, dupa urmatorul principiu: fiecare leu economisit printr-un program de loializare, sa se mute in economii.

Cu ce programe de fidelizare se pot face economii

Mai nou, in aproape toate domeniile se pot face economii. Atentie, uneori oamenii trebuie sa mentioneze la casa de marcat ca vor sa foloseasca cardul de fidelizare, altfel nu li se aplica nicio reducere sau nu vor aduna puncte.

Economii la benzinarii

Sunt benzinarii care ofera carduri de fidelizare. Mol si Rompetrol, de exemplu, pe langa reducerea de 50 de bani, ofera extra beneficii la fiecare plata.

Reduceri in farmacii

Cine nu are cel putin un card de fidelitate la o farmacie? Majoritatea farmaciilor precum Catena, Dr. Max etc ofera reduceri pe loc. Pentru a beneficia de reduceri, de multe ori este suficient sa se dicteze numarul de telefon pe care clientii l-au folosit cand au intrat in posesia cardului, nu este nevoie sa il aiba fizic la ei.

Reduceri la plata datoriei

Exista firme de recuperare precum KRUK Romania care au programe de fidelizare. In acest exemplu, programul se numeste „Dorinte implinite” si clientii acumuleaza puncte la fiecare plata a datoriei. Cu punctele pot plati rate viitoare, odata ce strang suma necesara, sau pot cumpara vouchere de cumparaturi de la diversi parteneri din multe domenii: telefonie, sanatate, sport, hypermarketuri, librarii etc.

Reduceri prin abonamentul de telefon

Chiar si un abonament de telefonie ajuta la noi economii, cel putin in cazul Orange, Vodafone, etc. Pe de o parte, se acumuleaza puncte cu care se pot cumpara accesorii pentru telefoane. Pe de alta parte, odata cu prelungirea abonamentului, clientii pot primi o reducere considerabila la achizitia unui telefon.

Reduceri in hypermarketuri si magazine de bricolaj

Multe magazine mari au carduri de fidelizare cu care se pot face reduceri. Kaufland, Carrefour, IKEA, MAM Bricolaj sunt doar patru exemple.

Reduceri in magazine cu materiale sportive

Decathlon si Hervis sunt alte doua exemple de magazine care ofera carduri de fidelizare cu diverse beneficii pentru clientii lor.

Economii la produse de infrumusetare

Nu in ultimul rand, se pot face economii in magazine care vand cosmetice si diverse produse de infrumusetare, cu conditia sa se obtina un card de loialitate, desigur. Sephora si Douglas sunt doua exemple de acest gen.

Unde sunt anuntate noile campanii de reduceri?

Noile promotii se anunta de obicei in social media, e-mail, prin SMS sau pe site-urile oficiale. De aceea este important sa se ofere date de contact care chiar sunt folosite si actualizate, altfel se pot rata promotii interesante. Multe branduri si-au facut si aplicatii unde se introduce numarul cardului de fidelizare si nu mai este nevoie de el in forma fizic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.