Tot ceea ce trebuie sa stii despre continutul curatoriat

0
192

In ultima vreme, se vorbeste tot mai mult despre continutul curatoriat devenit atat de cunoscut in mediul online. Acesta face parte din orice strategie de content marketing eficientă iar proprortia in care ar trebui sa fie prezenta este de 25%.Un prim motiv pentru care foarte multi isi indreapta atentia catre continutul curatoriat este faptul ca are costuri mai scazute decat continutului original.

Ce inseamna mai exact un continut curatoriat?

Continutul curatoriat reprezinta o selectie a celor mai interesante si relevante informatii din mediul online cu privire la un anumit subiect.Acesta este pus intr-un context adecvat si este organizat cu minutiozitate intr-o maniera foarte utila cititorilor. Informatiile de calitate relevate intr-un mod atent atrag atentia audientei precum si un feed back pozitiv.

Caracteristicile de baza ale unui continut curatoriat

Continutul curatoriat poate lua forma unui :

  • un articol de blog,
  • o postare pe Facebook
  • o postare in alte retele de social media,
  • un newsletter
  • un site dedicat unui anumit subiect.

Acest continut cuprinde informatiile cele mai folositoare cu privire la un anumit subiect de interes, fiind un fel de raport detaliat pe o anumita nisa.Informatia preluata din mediul online este insotita de atribuirea autorului, precum si un link care indica sursa.In acest caz, nu se tine cont de specificatiile SEO, ci se urmareste atragerea audientei prin alte metode de marketing, pentru a ajunge intr-un looc de top in motorul de cautare.

Ce nu este continutul curatoriat?

Pentru a nu confunda continutul curatoriat cu continutul agregat sau cu cun continut plagiat trebuie sa sti ce anume nu este acest tip de continut.

  • Nu este continut agregat

Continutul agregat este realizat in mod automat, fara sa fie scris de un content writer in timp ce un agregator de continut, te ajuta sa curatoriezi continut de calitate, evidentiind toate informatiile necesare.

  • Nu este Syndicated Content

Syndicated content presupune republicarea unui continut pe mai multe platforme, aparand un link catre site-ul original. Analizand cele doua tipuri de continut se evidentiaza faptul ca un continut curatoriat este o forma integrata a continutului syndicated care elimina abordarea advertorială.

  • Nu este plagiat

Daca se respecta cu precizie regulile etice continutul curatoriat nu poate fi confundat cu un continut plagiat.

Care sunt beneficiile aduse de continutul curatoriat?

In primul rand, actorii din mediul online au cel mai mult de castigat de pe urma acestor practici pentru ca ii ajuta sa isi maresca audienta si sa-si evidentieze cat mai bine brandul, deoarece cititorii :

  • Au acces la informatia despre un anumit subiect de interes intr-un singur loc.
  • Au acces la diverse abordari si o perspectiva ampla
  • Au acces la o sinteza calitativa a unei multitudini de articole, videoclipuri, infografice si podcasturi de pe internet.
  • Sunt atrasi mai mult de brand pentru ca sunt scoase in evidenta punctele forte
  • Fara sa investeasca resurse importante au acces la un continut relevant
  • Isi manifesta interes pentru brand iar audienta atrage dupa sine linkuri si trafic organic

Sintetizand toate informatiile de baza si punand la dispozitie informati clare si detaliate se educa adienta se ofera posibilitatea atingerii unui nivel inalt de cunoastere in cativa pasi simpli.De asemenea, continutul curatoriat vine in sprijinul cititorilor si consumatorilor, dedicandu-se in totalitate tuturor celor interesati de acel subiect.

Includerea unui material bine definit intr-un continut curatoriat de un brand, atrage dupa sine respect si apreciere.Aceasta ofera un mare avantaj scriitorului de continut pentru ca primeste in mod automat un vot de incredere, linkuri naturale si trafic organic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.