Creeaza-ti acasa toate conditiile de la birou si bucura-te de beneficiile lucrului remote. Iata cele mai importante articole de papetarie care nu trebuie sa lipseasca dintr-un spatiu de munca amenajat in confortul casei tale. Astfel, asiguri un grad ridicat de productivitate si eficienta in rezolvarea sarcinilor de serviciu zilnice.
Top articole de papetarie pentru biroul de acasa
Daca ti-ai mutat biroul acasa, organizeaza-ti cu atentie spatiul de lucru, pentru a avea la indemana toate obiectele care iti usureaza munca in mod obisnuit. Alege articole de papetarie Pure Glam de la Herlitz, care combina materialele de inalta calitate si designul creativ si elegant. Opteaza pentru intregul set asortat cu buline lucioase, aurii si albe, in relief.
Agende si top de hartie
Mereu este nevoie de cate o agenda pentru a organiza notitele, informatiile importante si liste cu sarcini de indeplinit. Chiar daca obisnuiesti sa scrii toate acestea pe telefon, laptop sau computer, uneori iti este de folos mult mai mult un carnetel aflat la indemana. Totodata, un top de foi A4 poate fi util cand trebuie sa printezi si sa semnezi documente.
Bibliorafturi si mape
Daca vrei sa nu mai pierzi timp cautand anumite documente, aranjeaza-le cu ajutorul bibliorafturilor si mapelor. In plus, in felul acesta protejezi hartiile importante. In cazul in care trebuie sa le trimiti sau sa le arati altcuiva, acestea nu vor fi indoite, rupte, botite, cu pete de umezeala sau murdarie, iar tu dai dovada de profesionalism.
Instrumente de scris
Petele de cerneala, gel, pasta de pix sau cele lasate de creionul mecanic nu sunt de dorit nici macar cand lucrezi de acasa. Alege instrumente de scris de calitate, care nu pateaza mainile si nu zgarie hartia, cu un mecanism de apasare usor si cu zona de prindere ergonomica. Aspectul produsului este, de asemenea, important pentru starea ta de bine si stimularea productivitatii.
Suporturi pentru instrumente de scris si organizatoare
Ratacesti des pixurile si nu gasesti niciodata unul prin preajma cand ai nevoie urgent sa notezi ceva sau sa semnezi un document? Pune pe birou un suport pentru instrumente de scris si asigura-te ca ai mereu suficiente. Mai mult, daca lucrezi mai bine intr-un mediu aranjat si cu aspect aerisit, foloseste tavite pentru hartii si alte organizatoare pentru articole de papetarie.
Accesorii pentru birou
Agrafe de birou, cleme si clipsuri metalice, pioneze clasice si pentru panoul de pluta, capse – toate accesoriile pentru birou sunt esentiale pentru desfasurarea sarcinilor de lucru. Acestea te ajuta sa iti organizezi spatiul mult mai usor si sa pui in ordine documente si notite. Nu uita nici de capsatoare, perforatoare, folii de protectie, elastice, foarfeca si alte obiecte utile pentru domeniul tau de activitate.
Achizitioneaza articole de papetarie de calitate, care sa faciliteze lucrul de acasa. Opteaza pentru produse asortate si creeaza-ti propriul set, pentru a te bucura de un aspect aranjat si unitar al biroului amenajat acasa. Tine cont atat de functionalitatea obiectelor, cat si de partea estetica.