ZF Live. Ionuţ Munteanu, managing partner la webDigital:Ponderea bugetelor alocate de companii pentru promovarea pe Facebook şi Google a ajuns să fie egală, faţă de 20/80 în urmă cu 5 ani

ZF Live. Ionuţ Munteanu, managing partner la webDigital:Ponderea bugetelor alocate de companii pentru promovarea pe Facebook şi Google a ajuns să fie egală, faţă de 20/80 în urmă cu 5 ani
 

Companiile vor tinde în viitor să aloce bugete apro­piate pentru promovarea pe Facebook şi Google, în con­di­ţiile în care investiţiile în publicitate alocate pentru cele două platforme au ajuns să aibă ponderi egale, faţă de un raport de 20% Facebook versus 80% Google în urmă cu cinci ani, a spus la ZF Live Ionuţ Munteanu, mana­ging partner în cadrul webDigital, agenţie de mar­keting online.
Strategia şi mixul de canale de promovare diferă însă de la un caz la altul,  în funcţie de business, etapa în care se află afacerea sau industrie, aşa... citeste mai mult


 
18 Mai 2018 in IT&C, Vizualizari: 102, Sursa: Ziarul Financiar
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31