Patru branduri româneşti şi mărcile private au 65% din piaţa apelor îmbuteliate

Patru branduri româneşti şi mărcile private au 65% din piaţa apelor îmbuteliate
 

Patru branduri româneşti şi mărcile private ale marilor reţele de magazine au acumulat anul trecut vânzări de circa 1,6 miliarde de lei (peste 350 mil. euro), ceea ce reprezintă mai bine de 72% din piaţa de apă îmbuteliată, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
În volum, aceste patru branduri – Borsec, AQUA Carpatica, Dorna – Izvorul Alb (apă minerală plată) şi Bucovina- alături de mărcile „no name“ au ajuns anul trecut la vânzări de peste 924 de milioane de litri, adică mai bine... citeste mai mult


 
8 Februarie 2018 in Eveniment, Vizualizari: 37, Sursa: Ziarul Financiar
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31