Obiceiurile de consum ale românilor: ce preferinţe au în materie de telefoane, branduri şi activităţi offline


Starcom România urmăreşte şi analizează comportamentul consumatorilor români în materie de consum de conţinut, activităţi practicate, comportament de cumpărare şi utilizare a tehnologiei.   Studiul împarte consumatorii în patru categorii:  Familii cu copii („Families with kids“) – familii care au în grijă copii cu vârste până în 14 ani;  Adolescenţi („Teens“) – elevi cu vârste cuprinse între 14 şi 17 ani;  Tinerii necăsătoriţi („Single Youth“) – cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani;  Familii fără copii în grijă („Families without kids“) – majoritatea membrilor familiei au depăşit vârsta de 45 ani şi nu au copii mai mici de 14 ani în grijă.   TV tradiţional sau online?  ... citeste mai mult


 
27 Noiembrie 2018 in Life, Vizualizari: 53, Sursa: Adevarul
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31