Majoritatea clienților TDC intenționează ca în următorii 2 ani să investească în sisteme de tipul UCC, contact center sau IVR

Majoritatea clienților TDC intenționează ca în următorii 2 ani să investească în sisteme de tipul UCC, contact center sau IVR
 

Telecom Data Consulting (TDC) a realizat un sondaj[1] în rândul clienților săi pentru a vedea unde se află în acest moment soluțiile telecom în topul priorităților acestor companii și care se prefigurează a fi tendințele de dezvoltare în domeniu. Printre concluzii:
•           Deși mai bine de jumătate folosesc un sistem de mesagerie unificată și cei mai mulți au implementat un sistem de video-conferință, sistemele de tip UCC - Unified Communication and Collaboration nu sunt încă larg utilizate;
•           Dintre companiile care au contact center, cele mai multe au optat pentru unul de tip inbound. De asemenea,... citeste mai mult


 
16 Iulie 2018 in IT&C, Vizualizari: 51, Sursa: Agora
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30