În lipsa unui brand de ţară, trăim din magiun

În lipsa unui brand de ţară, trăim din magiun
 

România nu are produse cu o valoare semnificativă pentru export, nu se poate lăuda cu un brand puternic şi am ajuns să ne identificăm cu un magiun de prune ca vârf de lance al identităţii româneşti, este concluzia lui Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR). Potrivit acestuia, trebuie să recunoaştem că am pierdut „războiul competitivităţii şi inovării”.
 
Brandul românesc nu există şi nu putem merge la infinit cu gemul de Topoloveni, ci avem nevoie de produse cu valoare adăugată semnificativă, a declarat Mihai Daraban. „Avem 22.580 de exportatori în România. Primii 100 fac 51% din exportul României. În primii 100 sunt... citeste mai mult


 
20 Septembrie 2018 in Afaceri si economie, Vizualizari: 64, Sursa: Jurnalul National
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31