Dacia, cel mai valoros brand românesc în 2018: constructorul de la Mioveni are un brand de 1.2 miliarde de euro

Dacia, cel mai valoros brand românesc în 2018: constructorul de la Mioveni are un brand de 1.2 miliarde de euro
 

Compania de consultanță Brand Finance a publicat topul celor mai importante 50 de branduri românești din acest an, iar Dacia ocupă în continuare prima poziție în clasament. Potrivit studiului, valoarea brandului Dacia este în prezent de 1.243 miliarde de euro, în creștere cu 2% comparativ cu anul trecut.
Dacia nu a avut nicio emoție în competiția din acest an, întrucât pe următoarea poziție este magazinul de comerț electronic eMAG, a cărui valoare de brand a fost stabilită la 458 de milioane de euro, fiind astfel de peste două ori mai mică decât cea a constructorului de la Mioveni.
Retailerul de bricolaj Dedeman este pe poziția a treia cu o valoare de brand de 304... citeste mai mult


 
12 Iulie 2018 in Auto, Vizualizari: 49, Sursa: Automarket
 

Comentarii

Fii primul care comenteaza aceasta stire!

Ziare pe twitter


Un pianist rus, de talie internationala, traieste un calvar de cand Protectia Copilului din Marea Britanie i-a luat fiul: Din cauza lor, baiatul mi-a spus ca nu mai crede in Dumnezeu
Aduceti fiul lui Eugene acasa!

Stiri in timp real

 
«
»
Mo Tu We Th Fr Sa Su
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31