Fiecare nou inceput in cariera ta este o provocare, indiferent de experienta sau cunostintele pe care le ai. In acest articol, iti prezentam cateva sfaturi pentru a fi mereu pregatit si pentru a te prezenta cel mai bine in noul tau job.
Inceperea unui nou loc de munca poate fi stresant si infricosator. Indiferent daca tocmai ai absolvit facultatea sau ai 20 de ani de experienta, intrarea intr-un mediu de lucru nou te poate face sa ten simti ca pe o alta planeta. De aceea este foarte important sa reusiti sa faceti bine din punct de vedere social si profesional. Continuati sa cititi si aflati sfaturi practice si strategii pentru a avea succes in noul dvs. loc de munca:
Comunicati cu noii dvs. colegi
Primele tale 90 de zile la serviciu sunt adesea tratate ca o prelungire a interviului. Asta inseamna ca trebuie sa folosesti fiecare interactiune pentru a demonstra ca esti un muncitor respectuos, profesionist si harnic, dar si ca esti o persoana alaturi de care colegii tai vor fi bucurosi sa petreaca opt ore pe zi sau mai mult.
De la conversatia cu managerul dumneavoastra pana la prima intalnire in departament, fiecare sarcina de birou este o oportunitate de a invata, de a creste si de a va prezenta intr-o lumina pozitiva.
Stabiliti limite devreme
Poate dura ceva timp pentru a intelege, dar merita mentionat pentru a fi constienti de importanta stabilirii limitelor pentru munca. Cand stabiliti limite, clarificati ce este acceptabil si inacceptabil pentru dvs. in ceea ce priveste procesele de lucru.
Fa-ti propria treaba
Mediul de lucru poate fi o retea destul de complicata de tot felul de oameni cu diverse barfe si povesti. De aceea este important sa te concentrezi pe munca ta personala daca responsabilitatea ta nu este direct legata de alte persoane.
Creati reguli pentru gestionarea timpului la locul de munca de la bun inceput
Cand incepi sa lucrezi in lumea corporativa, nu dureaza mult pana cand te simti coplesit de sarcini si proiecte de lucru. Din acest motiv, este bine sa-ti creezi un plan de urmat in munca ta.
Pune intrebari
Exista multe lucruri pe care le poti invata ca nou venit la locul de munca – de la cum sa-ti faci treaba eficient pana la modul in care functioneaza organizatia. Este firesc sa te simti „pierdut” in momente cand totul in jurul tau este nou. Nu va fie teama sa puneti intrebari pentru a obtine claritate atunci cand aveti nevoie.
Sursa: gasiti-job.com