Cateodata alegerea potrivita inseamna sa consulti sfaturile unui expert in domeniu. Aceasta regula se aplica si pentru firmele si magazinele online care doresc sa aiba parte de mai multa publicitate. Apeland la serviciile oferite de o agentie de marketing online, antreprenorii online pot beneficia de servicii excelente de promovare prin prisma serviciilor SEO!
In calitate de profesionisti, specialisti in marketing si consultanti SEO nu trebuie sa fie dispretuitori sau sceptici cu privire la alte specialitati decat ale lor, ci in schimb sa ajute clientii sa construiasca fundatia potrivita, sa amestece si sa planifice, apoi sa ii indrume sa implementeze si sa gestioneze in mod eficient cele mai rentabile strategii si tactici care sunt aliniate cu obiectivele lor generale de afaceri.
O parte din responsabilitatea pe care o impart marketerii profesionisti este de a indeparta clientii de pericol sau de a-i impiedica sa adopte tactici populiste care se vor dovedi de fapt o adevarata “mlastina” in care afacerea lor se blocheaza sau ca niste “nisipuri miscatoare” in care se scufunda treptat fara urma. In opinia mea, „a nu spune adevarul deplin” este la fel ca „a minti”. Este posibil ca aceasta abordare sa nu functioneze pentru fiecare companie. Unii ar putea chiar sa se incrunte la dorinta ta de a iesi in afara scopului si domeniului tau de expertiza.
Dar pentru intreprinderile mici si mijlocii si pentru intreprinderile noi, adoptand un astfel de rol consultativ si oferind sfaturi profesionale, intinzand o mana de ajutor pentru a oferi sfaturi privind „dezvoltarea afacerii” si prezentand dovezi solide pentru a sustine ofertele, preturile si sfaturile, puteti parcurge un drum lung in construirea increderii. In acel moment, clientii vor fi dispusi sa va urmeze, chiar si atunci cand sugerati o abordare care indica o alta directie decat cea pe care credeau ca ar fi alegerea corecta.
Trebuie sa retineti intotdeauna ca clientii cumpara expertiza unui consultant doar pentru ca nu o au ei insisi si, prin urmare, sunt (in mod logic) incapabili sa ceara „oferta perfecta”. Vanzarea a tot ceea ce cer clientii nu este adesea in interesul lor. Si acest lucru este la fel de adevarat pentru brandurile mari cu personal intern, ca si pentru intreprinderile mai mici.
SEO va creste vanzarile fara a creste proportional costurile de marketing, marind astfel profiturile exponential si in timp. SEO va poate promova toate obiectivele de afaceri la un ROI mai bun decat majoritatea celorlalte forme comparabile de marketing online, datorita acestui efect fundamental al conversiilor mai bune si al vanzarilor mai mari la un cost incremental mic. Campaniile de optimizare SEO devin investitii sigure care ofera rezultate 100% garantate!
SEO joaca un rol important in acest ciclu de cercetare si cumparare. Este ca un magnet de perspectiva, atragand potentiali cumparatori pe site-ul dvs. web prin cuvinte cheie si fraze critice si relevante, clasate la un nivel ridicat in motoarele de cautare in care cautatorii deja cauta informatii despre acestia. Este vorba de a fi acolo unde se afla clientii dvs. si de a-i directiona catre solutiile pe care le oferiti.