Promovarea pe Facebook cu o agentie Facebook Ads

0
96

Promovarea pe Facebook Ads a devenit o necesitate pentru multe companii, deoarece este o sursa foarte buna de clienti potentiali si de informare a publicului tinta. Facebook are 1.79 mld de utilizatori astfel are o comunitate mare si diversa din care poti sa alegi profilul pe care il consideri ca va reactiona la produsele si serviciile tale.

Datorita numeroaselor setari care trebuie realizate, a administrarii si optimizarilor zilnice, multe companii apeleaza la agentii specializate de Facebook Ads.Poate te gandesti ca afacerea ta nu ar avea beneficii din reclama Facebook Ads, dar iti dam doar cateva exemple de ce ar trebui sa te promovezi pe aceasta retea de Social Media:

  • Posibilitatea de a-ti promova brandul;
  • Construirea unui renume;
  • Comunicarea cu potentiali clienti;
  • Realizarea unei conexiuni mai apropiate;
  • Obtinerea mai usor de feedback;
  • Posibilitatea de a modifica usor informatiile.

Apelarea la o agentie Facebook Ads iti poate aduce o imbunatatire a mesajelor transmise, dar si o selectie mai buna a audientei. in plus, aceasta iti organizeaza contul Facebook Ads intr-o maniera astfel incat sa se vada clar cum functioneaza campaniile, ce anunturi au o rata mai buna de conversie si ce buget se cheltuie pentru fiecare anunt sau conversie in parte.

O agentie Facebook Ads iti poate furniza in timp real toate setarile pe care le face, ce tipuri campanii functioneaza, ce trebuie sa mai optimizeze, care sunt bugetele, cate conversii zilnice sunt, care este costul per conversie, ROAS-ul, ce modificari mai sunt potrivite etc.

Exista mai multi indicatori importanti pentru afacerea ta, precum: cost per conversie, ROAS, numarul de afisari, ROi, valoarea conversiilor etc.

Important de mentionat este faptul ca trebuie sa faci diferenta intre ROAS si ROI. ROAS este important de analizat deoarece se bazeaza pe valoarea tuturor conversiilor (achizitiilor) Inregistrate de pixelul Facebook-ul pe site-ul tau. ROAS-ul se calculeaza impartind valoarea de conversie a achizitiilor pe site-ul tau la suma totala cheltuita din anunturile Facebook Ads.

Pe cand, ROI-ul presupune profitul generat de reclame in raport cu costul acestor reclame. singurul scop al Rentabilitatii Investitiei (ROi) este de a determina daca intr-o campanie mai merita investitia. Luand in considerare marja, puteti evalua profiturile globale si puteti calcula valoarea.

Agentia Facebook Ads va stii sa iti faca diferenta intre acesti toti indicatori importanti pentru a facilita o raportare corecta, rapida si cat mai detaliata, ca tu, apoi, sa poti intelege ce functioneaza, cum functioneaza si ce buget lunar ar trebui sa ai.

Cu cat vor creste vanzarile, cu atat tu poti sa investesti mai mult pentru a avea un profit si mai mare intr-un final.Agentia de marketing online te va sfatui privind pasii urmatori pe care trebuie sa ii realizezi pentru a avea un profit cat mai bun, deoarece, ca scop final, prin promovarea online vrei sa ai vanzari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.