Primele date de la redeschiderea mall-urilor arata ca cele din provincie merg mult mai bine decat cele din Bucuresti

Am remarcat un comportament diferit de consum, atat ca vizita in mall, cat si la nivel de achizitie, orasele regionale mari fiind peste media din Bucuresti, cu mai mult de 80% din trafic recastigat (…) O veste buna la nivelul intregii tari este ca acei consumatori care s-au intors la mall sunt cumparatori si traficul se traduce in vanzari”, a declarat Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE.

Conform analizei, aceasta situatie a fost favorizata de faptul ca logistica afiliata unei cumparaturi online este mai putin dezvoltata in afara Bucurestiului si a impulsionat vanzarile offline din orasele secundare, de distantele relativ mici din orasele de provincie, care permit clientilor sa ajunga rapid la mall, evitand mijloacele de transport in comun si de intensificarea actiunilor de marketing si comunicare online.

Citeste mai multe Aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.