SEO ( Search engine optimization) este totalitatea masurilor luate de cei care administreaza site-uri, cu scopul de ase bucura de o pozitie mai buna in rezultatele motoarelor de cautare.
Desi SEO este din ce in ce mai bine cunoscut in randul antreprenorilor si arae deja o istorie ce se intinde pe mai bine de 2 decenii, au aparut o multime de mit-uri care au fost propagate, chiar daca nu sunt tocmai adevarate.
5 mit-uri despre SEO pe care sa nu le crezi
1. SEO nu mai functioneaza. Este adevarat ca multe tehnici SEO care functionau in urma cu 10-15 ani nu mai sunt astazi de actualitate. Asta nu inseamna ca SEO nu functioneaza, insa. Toti cei care isi construiesc o strategie corecta si tin cont de indicatiile motorului de cautare in care vor sa fie pozitionati cat mai sus pot ajunge sa aiba rezultate remarcabile. De multe ori, SEO inseamna doar un continut foarte bun, o viteza buna a site-ului si o prezenta constanta in Social Media;
2. Continut mult = rezultate bune. Exista un mic adevar in acest mit, in conditiile in care textele lungi sunt mai bine vazute de Google. Exista o conditie insa: acele texte sa fie de buna calitate. Un continut bogat, care nu prezinta interes pentru cititori, va ajunge sa fie afisat pe o pozite nu tocmai buna. Mai bine un continut scurt, de foarte buna calitate si mult mai bine un continut lung, de foarte buna calitate;
3. Imaginile nu sunt importante. Optimizarea SEO pentru imagini este, de fapt, foarte importanta. Cautarile Google pentru imagini au crescut extrem de mult in ultima perioada, in asa fel incat o imagine bine aleasa poate sa atraga sute de persoane pe site. Optimizarea imaginilor trebuie sa se faca printr-o descriere corecta, prin alegerea corecta a unui titlu si prin redimensionare, in asa fel incat incarcarea site-ului sa se faca foarte repede;
4. Retelele de socializare nu au impact asupra SEO. Este o alta afirmatie care nu este deloc adevarata. Pozitionarea unui site in motoarele de cautare se face si in functie de cati vizitatori are site-ul si de cat de mult timp petrec acestia navigand si citindu-i textele. Prezenta in retelele de socializare si atragerea unui numar cat mai mare de cititori pe site pot sa fie actiuni decisive pentru succes.
5. Backlinkurile pentru site trebuie sa vina doar de la site-uri cu autoritate mare. Este adevarat ca un site cu autoritate mare va fi mult mai valoros decat un site fara autoritate. Totusi, toate backlinkurile sunt importante si pot crea un profil care sa fie foarte bine vazut de Google.
Daca vrei sa fii cat mai sus in pozitiile Google, este important sa nu citesti toate miturile pe care le gasesti pe internet. Cel mai bine este sa apelezi la o companie cu experienta si cu rezultate, care trece zilnic informatiile prin filtrul experientei si reuseste sa ajunga rapid la rezultatele dorite.
Informatii luate de pe https://ddmmarketing.ro/blog/5-mituri-despre-seo-pe-care-sa-nu-le-crezi