Idei care te ajuta sa-ti cresti portofoliul de clienti

0
609

Pentru orice antreprenor sau manager eficient, obiectivele de baza sunt succesul in afaceri si obtinerea profitului. Aceste targeturi depind de numarul de clienti, de aceea, este foarte important sa acorzi atentie relatiei cu oamenii care cumpara produsele si serviciile firmei tale. Iata, in continuare, cateva sfaturi despre cum poti creste portofoliul de clienti al firmei tale, ca sa atingi nivelul de performanta pe care ti-l doresti:

Promoveaza-ti produsele si serviciile 

De cite ori lansezi pe piata un serviciu nou sau o gama noua de produse, fa campanii de promovare, ca sa te faci cunoscut clientilor. Comanda mape de prezentare personalizate, cu layout atractiv, si prezinta, in detaliu, produsele noi, cu fotografii profesionale si caracteristici de functionare. Evidentiaza avantajele pe care  le vor avea clientii tai, daca achizitioneaza produsele prezentate.

Realizeaza, din timp, un research al firmelor concurente si incearca sa vii cu noutati in marketing si promovare, ca sa-ti surprinzi placut clientii. Acestia vor aprecia o abordare originala si vor acorda atentie sporita produselor si serviciilor pe care compania ta le ofera pe piata.

Transmite mesaje personalizate pentru clienti

Fiecare client doreste sa se simta unic si important pentru companiile de la care achizitioneaza diverse produse, servicii sau utilitati. Tine seama de acest lucru, cand iti propui sa cresti portofoliul de clienti, pentru ca o comunicare personalizata este mult mai convingatoare decat un mesaj general, scris pe un ton impersonal, ca un afis oficial. Pentru ca decizia de cumparare se bazeaza pe emotii, transmite mesajele astfel incat destinatarul sa simta ca ii sunt adresate si sa regaseasca informatiile de care are nevoie, intr-un mod prietenos si familiar.

Comunica exact beneficiile produselor

Zi de zi, clientii tai sunt asaltati de oferte de tot felul, atunci cand merg la cumparaturi, cauta lucruri online sau, pur si simplu, navigheaza pe net. Ca sa iesi in evidenta, comunica exact beneficiile produselor pe care firma ta le ofera.

Prezinta convingator avantajele pentru clienti si, astfel, te vei face remarcat, vei dovedi ca firma nu este interesata doar de vanzari si profit si ca pui pe primul loc nevoile clientilor: calitate, accesibilitate, preturi competitive. Ia in considerare o campanie online in care sa-ti prezinti firma si produsele pe care le oferi, daca vrei sa-ti cresti portofoliul de clienti noi, pentru ca mediul virtual a devenit principalul canal de comunicare comerciala.

Ofera clientilor bonusuri si motivatii

Ca sa asiguri eficienta maxima pentru actiunile prin care iti propui sa cresti portofoliul de clienti, ofera, periodic, bonusuri si motivatii pentru oamenii si companiile care achizitioneaza produsele si serviciile tale.Lanseaza campanii promotionale, organizeaza lichidari de stocuri si participa la ofertele gen Black Friday sau Christmas Sale.

Foloseste sisteme de cupoane si acorda puncte de fidelitate, ca sa atragi clienti noi si sa-i mentii pe cei existenti.Incearca sa ai o preocupare constanta pentru promovarea produselor si fii constient ca poti creste portofoliul de clienti doar printr-o atitudine proactiva, prin consecventa si o calitate ireprosabila a livrarilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.