Optimizarea on-page este o etapa importanta a optimizarii SEO. Prin optimizarea on-page se aplica strategii si tehnici specifice de optimizare la nivelul elementelor componente ale paginilor web, continut, imagini, videoclipuri, cod sursa, structura continut etc. Optimizarile on-page sunt complexe, sunt foarte multe zone din site unde trebuie sa avem o optimizare SEO de calitate pentru a ajunge la un trafic organic mai bun si la un ranking excelent.
Complexitatea lor determina aparitia unor greseli care pot duce la ineficienta campaniei de optimizare SEO. Unele sunt mai usor de indreptat, altele trebuie evitate pentru a nu avea un buget pentru seo care nu isi atinge scopul. Iata in continuare doar cateva exemple de greseli de optimizare SEO on-page pe care le putem intalni in cadrul campaniilor de optimizare pentru motoarele de cautare.
Optimizare seo on page
O greseala banala, dar care poate zadarnici orice fel de campanie de optimizare este legata de timpul prea scurt petrecut cu gasirea cuvintelor cheie targetate, potrivite pentru o anumita afacere, pentru o anumita nisa. In ziua de astazi Google isi schimba algoritmii cu o viteza ametitoare, trebuie sa tii mereu pasul cu el si cuvintele cheie corecte sunt singura sansa sa ai campanii de optimizare care isi ating scopul. E simplu sa ai liste de cuvinte cheie relevante, sunt destule tool-uri online si agentii de marketing online care iti ofera servicii de keywords research la cele mai bune preturi.
Da, utilizatorii care folosesc motoarele de cautare nu se gandesc la cuvinte cheie, ei cauta ceva pentru a putea face mai tarziu o achizitie, pentru a se informa. Cuvintele cheie sunt importante pentru cei care detin site-urile, trebuie cumva sa intuiesti dorintele lor si asta o poti face doar cu ajutorul unor cuvinte cheie bine alese si integrate in diverse propozitii naturale introduse in mod firesc in motoarele de cautare.
Keywords research-ul e un proces complex, de durata, nu poti avea cuvintele cheie cele mai bune in cateva minute, insa cand ai lista potrivita poti sa te bazezi pe campania de optimizare SEO.
Lipsa optimizarilor seo pentru home page pentru conversii este una dintre greselile des intalnite astazi. Home page-ul are autoritate foarte buna si multa lume nu isi da seama de acest detaliu. Nu trebuie sa avem optimizari prea complexe pe Home Page, doar cele care sunt absolut necesare si care vor asigura o durata cat mai mare a prezentei potentialului client pe pagina respectiva.
Consultanta seo
La pachet cu optimizarea home page-urilor vine si o alta greseala, lipsa unei optimizari pentru mobil pentru intreg site-ul. Mai mult de 50% din totalul cautarilor sunt facute de pe mobil in 2020, asta inseamna ca trebuie sa ai site-ul optimizat pentru mobil, sa se vada bine pe orice dispozitiv si sa fie foarte simplu de accesat si de navigat in interiorul sau. Site-urile care sunt mobile friendly si mai sunt si optimizate seo cu ajutorul agentiilor seo profesioniste, cum este si WiseVision, vor avea o pozitionare mai buna in SERP si Google le va favoriza in afisarea in urma cautarilor. Consultantii seo din agentii pot evalua rapid site-urile afacerilor si pot sa isi dea seama unde mai trebuie lucrat pentru o optimizare pentru mobil perfecta. Ai o echipa de profesionisti mereu la dispozitie si cele mai bune instrumente si tehnici de optimizare pentru un site accesat de un numar cat mai mare de clienti.
Lungimea continutului postat pe site-uri este de multe ori neglijata. Degeaba ai sute de pagini cu texte de slaba calitate si mai scurte, Google nu te va ajuta cu nimic sa fii cat mai aproape de topul rezultatelor. Cei care se afla in topul afisarilor din SERP au continut cu lungime de cel putin 2.000 de cuvinte. Mai bine investesti in continut de calitate, relevant, cu lungime peste 1.000-1.500 cuvinte, in care ai cuvinte cheie targetate. Doar asa poti sa ai o optimizare pentru motoarele de cautare corecta si eficienta. Consultantii de la agentiile de marketing online te pot sfatui in legatura cu lungimea ideala si cu optimizarea continutului tinand cont de regulile din domeniu pentru site-uri care au conversii cat mai multe pe o perioada scurta de timp.
Link-urile interne, mai bine spus lipsa lor, poate reprezenta o greseala care va costa mult campania de optimizare pentru motoarele de cautare. Nu trebuie sa avem foarte multe link-uri aruncate pe paginile web, ele trebuie plasate in asa fel incat sa interconecteze pagini importante din site si sa asigure o experienta cat mai fluida pentru toti utilizatorii. In link-uri vom avea si cuvinte cheie targetate si fiecare link in parte va fi optimizat in asa fel incat sa textul sa fie explicativ si suficient de descriptiv pentru a determina o actiune din partea utilizatorilor. Ce actiune? Un click pentru a ajunge pe alta pagina cu un continut de calitate si bine optimizat.