SEO este important pentru orice business, deoarece, in aceasta era digitala, ofera vizibilitatea de care e nevoie pentru a atrage clienti. Un procent important dintre clientii B2B vor efectua căutari online inainte de a face o achizitie, astfel incat brandurile făra o prezenta puternica in online rămân în urma concurentei.
O strategie SEO puternica va permite unui brand că website-ul si continutul sau sa obtina un clasament mai ridicat in SERP cu folosirea cuvintelor cheie relevante astfel incat sa atraga clienti potentiali.
Ce este Seo?
SEO descrie strategia pe care o agentie de marketing digital o folosește pentru a face conținutul unui website mai atractiv pentru motoarele de căutare. Traficul care se genereaza prin vizitatorii care navighează astfel pe aceste site-uri este numit “trafic organic” sau trafic SEO.
O strategie SEO on-page bine dezvoltata va include crearea de conținut valoros care sa conțină cuvinte cheie relevante și optimizarea conținutului pentru a se asigura ca botii motoarelor de căutare știu la ce se referă conținutul. Acest lucru înseamnă ca trebuie să se acorde atenție tag-urilor de titlu, tag-urilor alt, descrierilor meta, URL și plasarea cuvintelor cheie.
Pentru SEO off-page, continutul va avea, de asemenea, un link către conținutul relevant atat pe website cat si în afara acestuia. Prin aceasta metoda, brandurile trebuie sa dezvolte strategii prin care sa atraga backlink-uri pentru a conduce traficul și îmbunătăți ranking-ul. Acest lucru se poate realiza prin promovarea conținutului pe diverse platforme, cum ar fi prin guest postings, social media sau sindicalizarea conținutului.
De ce este seo important pentru business?
Google ia în considerare o varietate de factori diferiți atunci când determină clasamentul site-urilor web care apar în SERP. Acesta dorește să găsească conținut relevant pentru interogarea utilizatorului, dar care poate de asemenea sa ofere valoare pentru cititor. Atunci când conținutul se clasează la un nivel înalt în SERP, acesta are o șansă mult mai mare de a atrage click-uri și atenție decât conținutul clasat mai jos.
Discrepanța dintre site-urile aflate în primele poziții și cele aflate în poziții inferioare indică în mod clar faptul că brandurile care doresc sa atraga atenția clienților online trebuie să își sporească poziționarea. Ecosistemul digital devine rapid o parte esențială a pâlniei de vânzări pentru aproape toate business-urile.
De regula, clienților le place să se documenteze online, chiar dacă ajung să cumpere într-un magazin. Brandurile trebuie să acorde atenție unui proces eficient de optimizare seo bucuresti pentru a se asigura că nu le este compromisă vizibilitatea pentru clienți.