Cel mai des instrument folosit al publicitatii directe este cartea de vizita, deoarece ea se gaseste in buzunarul fiecarui antreprenor. Fie ca ai o companie mica sau o companie cu o cifra de afaceri uriasa, o carte de vizita este gandita pentru a oferi informatii potentialilor clienti.
Aceste carti de vizita pret reprezinta cel mai puternic si utilizat mod de a-ti promova afacerea. De multe ori, acestea sunt cele care creeaza o prima impresie si, in ciuda faptului ca, in general, nu li se acorda prea mare importanta, cartile de vizita vorbesc despre profesionalismul si calitatea serviciilor pe care le oferi.
Pretul unei carti de vizita este important atunci cand se alege modelul. El influenteaza materialul din care este realizata cartea, tipul marginilor, scrisul si in special daca se doreste scoaterea in evidenta a firmei prin intermediul propriei sigle.
Cartile de vizita sunt cele mai eficiente instrumente de marketing direct.
Marketing-ul prin e-mail, optimizarea motoarelor de cautare si mass-media fac o treaba excelenta in atragerea de oportunitati si perspective, dar acestea nu sunt la fel de eficiente ca o intalnire personala unde se poate face schimb de carti de vizita.
Puteti intalni oricand un potential client, fie ca este vorba de o conferinta, o expozitie comerciala sau chiar o intalnire scurta in aeroport. Asigurate ca ai carti de vizita la indemana in orice moment pentru a nu pierde niciodata ocazia de a crea o conexiune de afaceri valoroasa.
O carte de vizita reprezinta prima impresie.
Atunci cand intalnesti un potential client, iti doresti ca acesta sa plece cu o prima impresie buna despre tine cat si despre compania pe care o deti. O carte de vizita memorabila face mult mai mult decat sa transmita o adresa de e-mail sau un nr de telefon. Ea pune in valoare personalitatea pe care o ai.