Cum scoti din anonimat o tinuta business – 5 ponturi

Tinuta de birou este, in mod normal, una formala si lasa destul de putin loc creativitatii sau fanteziei. Totusi, cu putina imaginatie, chiar si o banala tinuta business poate iesi din anonimat si reflecta personalitatea celui sau celei care o poarta. Cine spune ca tinuta de birou trebuie sa fie mereu plictisitoare? Iata cateva ponturi prin care poti scoate din anonimat orice tinuta business.

Ce inseamna o tinuta business?

Inainte de toate, este important sa stii ce inseamna o tinuta business. Hainele de birou sunt diferite de cele pe care le porti zi de zi, iar in functie de profilul companiei pentru care lucrezi, codul vestimentar poate fi mai strict sau mai relaxat.

Stilul business profesional este cel mai formal si conservator si se intalneste de obicei in firmele de contabilitate, avocatura sau alte industrii mai conservatoare. Acest stil inseamna, de regula, costum format din sacou si fusta sau pantaloni, rochie cu croiala clasica si jacheta si pantofi eleganti.

Stilul business casual este un stil mai relaxat decat varianta formala, insa ramane apropiat ca reguli. Stilul business casual inseamna ca poti purta camasi sau pulovere din cashmir uni, cu fusta sau pantaloni eleganti si pantofi care pot fi si fara toc. Acest stil vestimentar este intalnit in majoritatea firmelor si birourilor.

Cum scoti tinuta business din anonimat?

Acum ca stii ce inseamna exact o tinuta business, iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa o accesorizezi cat mai creativ, pentru a-ti reflecta personalitatea.

1.Adauga o piesa de la un brand renumit

Orice tinuta de birou, oricat de formala, va deveni mai stylish daca adaugi o piesa vestimentara sau un accesoriu de la un brand de renume. Alege branduri cunoscute pentru calitatea si rafinamentul lor si nu le purta ostentativ, ci integreaza-le cat mai firesc in tinuta. De exemplu, accesorizeaza tinuta de birou cu o geanta eleganta de la un brand cunoscut sau renunta la palton si poarta o geaca Moncler dama peste costum.

2.Poarta o bijuterie statement

Bijuteriile sunt un accesoriu foarte potrivit pentru a scoate din anonimat o tinuta. Chiar si una business, formala, poate fi completata perfect de o bijuterie statement. Bijuteriile statement sunt piese de buna calitate, de obicei mai mari, care exprima personalitatea celei care le poarta. Poti alege o brosa din argint, cu o piatra semipretioasa sau o bratara asemanatoare.O rochie eleganta, simpla, de birou, poate fi pusa in evidenta de un colier deosebit, iar o pereche de cercei interesanti pot adauga personalitate unei tinute obisnuite de birou.

3.Accesorizeaza, accesorizeaza, accesorizeaza

Accesoriile sunt o modalitate foarte simpla si in acelasi timp de efect pentru a crea tinute diferite si cu stil. Daca lucrezi intr-un mediu foarte formal, in care esti nevoita sa porti costum mereu, cateva esarfe colorate din matase vor fi felul in care iti exprimi creativitatea si personalitatea. De asemenea, o curea fina, de buna calitate, poate scoate din anonimat o rochie simpla, fara pretentii. Acorda atentie deosebita bijuteriilor, ceasului si celorlalte accesorii pe care le alegi, pentru ca ele pot inveseli orice tinuta.

4.Adauga putina culoare

In special in cazul tinutelor business casual, te poti juca frumos cu petele de culoare. O camasa intr-o culoare mai indrazneata poate fi combinata cu pantaloni simpli sau cu o fusta conica. De asemenea, incaltamintea este un teren in care te poti juca. Alege pantofi intr-o culoare tare, daca ai o tinuta cuminte in rest.

5.Joaca-te cu modelul sacoului

Sacourile dau imediat un element formal oricarei tinute, insa te poti juca atat cu modelul cat si cu materialul din care este facut sacoul.Alege sacouri scurte, cambrate, peste o rochie si sacouri mai largi in combinatie cu o pereche de pantaloni ceva mai casual.De asemenea, materialul din care este facut sacoul, precum si imprimeul acestuia pot adauga stil tinutei de birou.

Daca iti permite codul vestimentar de la serviciu, alterneaza sacouri din in, cu cele din imprimeu floral sau cu dungi.In concluzie, este important sa respecti in primul rand codul vestimentar impus de compania la care lucrezi. Apoi, aplica aceste cateva ponturi pentru a adauga un strop de culoare si stil tinutelor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.