Cum sa cresti vizibilitatea afacerii in online?

Astazi, majoritatea companiilor sunt vizibile pe diverse platforme online. Aparitia internetului, a retelelor sociale si asa mai departe a facut acest lucru inevitabil. In prezent, companiile efectueaza tranzactii, castiga tot mai multi clienti, ofera informatii despre ceea ce fac si multe altele in online. Din perspectiva companiei, vizibilitatea online conteaza foarte mult.

De ce trebuie sa investesti in vizibilitatea business-ului in mediul online?

Motivele pentru care ar trebui sa investesti in vizibilitatea online sunt:
● prezenta online este esentiala pentru succesul afacerii;
● concurentii tai fac deja acest lucru;
● creste posibilitatea ca business-ul sa fie descoperit de clienti potentiali;
● creste traficul catre website;
● ajuta la cresterea notorietatii marcii.

Cum sa cresti vizibilitatea afacerii in online?

Scrie pe blog

Blogul reprezinta cel mai important atu al companiei. Este locul in care iti expui expertiza si oferi continut valoros publicului tinta. Un blog ar putea fi o sursa fiabila de continut informativ/ educativ/ distractiv sau esential pentru campaniile de marketing online.

Optimizare SEO

Cand vorbim despre prezenta online, nu putem ignora procesul de optimizare SEO. Pentru a deveni mai vizibil pe web, utilizeaza intens tehnicile SEO pentru a face continutul SEO-friendly. Creeaza continut de calitate pentru orice pagina din site. Apoi, creeaza articole informative sub forma de advertoriale SEO pentru a fi publicate pe diverse site-uri cu notorietate.

Optimizarea site-ului astfel incat sa poata fi utilizat pe dispozitivele mobile
Aproape 60% dintre accesarile pe internet provin de pe dispozitive mobile, ceea ce inseamna ca vei pierde mult trafic daca site-ul nu este adaptat utilizatorilor de device-uri mobile.

Pe langa folosirea unei teme WordPress receptive, poti face site-ul mai mobile friendly adaugand o caseta de cautare. Acest lucru va permite cautarea mai rapida a informatiilor, deoarece site-urile mobile tind sa aiba mai putine optiuni de navigare.

Utilizarea platformelor de Social Media

Retelele de socializare (precum Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn si altele) sunt instrumentele utilizate pentru promovarea online a brandurilor.
Social Media permite brandurilor sa interactioneze cu publicul in mod gratuit cu plata.

Incurajarea clientilor sa lase recenzii online
Recenziile online contribuie la imbunatatirea vizibilitatii online. Daca afacerea ta locala este listata langa un concurent in rezultatele cautarii si ai 50 de recenzii pozitive, iar concurentul nu are, pe ce va face clic potentialul consumator?

Majoritatea consumatorilor cerceteaza o afacere inainte de a desfasura tranzactii cu aceasta. In acest fel, vei facilita accesul clientilor catre site sau profiluri cu ajutorul recenziilor.

Concluzii

Totusi, aceasta lista nu este completa, intrucat exista mult mai multe actiuni pe care le-ai putea intreprinde pentru a imbunatati vizibilitatea business-ului in mediul online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.