Cum arata o pagina web de calitate, din perspectiva motoarelor de cautare?

Atunci cand construiesti un site, iti doresti ca acesta sa fie perceput cat mai bine de cititori: sa arate bine, sa fie usor de utilizat, sa fie rapid, etc.

Desi cititorii sunt cei mai importanti, pentru a-i putea aduce pe site ai nevoie si de o imagine perfecta in fata motoarelor de cautare. Nu este niciun secret in faptul ca Google trimite cei mai relevanti utilizatori pe paginile web, ceea ce da nastere unei adevarate lupte pe primele pozitii in rezultate.

Ce vrea Google de la site-ul tau, insa? Cum il convingi sa te pozitioneze cat mai bine.

Elemente care nu trebuie sa iti lipseasca, daca vrei o pozitie buna in Google

In principiu, cel mai important lucru pe care il vrea Google de la tine este acela de a fi cat mai relevant pentru domeniul in care activezi. Este imperativ necesar sa oferi un continut care poate sa fie util pentru cititori si care ii poate tine cat mai mult timp pe pagina ta.

Daca ai continut de calitate, exista o serie de alte elemente care nu trebuie sa iti lipseasca:

1. Viteza. Un site de buna calitate este un site rapid. Oferta de informatie este atat de mare incat oamenii nu mai au rabdare sa astepte cateva secunde pentru incarcarea unei pagini. Daca vrei cat mai multe persoane pe site-ul tau, trebuie sa te asiguri ca informatia se incarca aproape instant.

2. Optimizarea SEO. Google a conturat o serie de reguli pe care trebuie sa le respecti pentru a-i fi mai usor sa iti ofere o pozitie cat mai buna. Optimizarea SEO inseamna o serie de pasi esentiali: sa ai meta-taguri, linkuri interne, imagini cu descrieri cat mai relevante, titluri atractive, etc.

3. Autoritate. Un site bine facut poate sa castige autoritate si sa devina un site de incredere pentru Google. Autoritatea o obtii printr-un continut relevant si interes din partea cititorilor, precum si prin cat mai multe backlinkuri. Este bine ca site-ul sa fie mentionat de alte site-uri relevante si sa primeasca vizite prin linkuri de pe aceste site-uri.

4. Optimizarea pentru diversele dispozitive. De asemenea, trebuie sa te asiguri ca ai un site foarte bine optimizat pentru toate tipurile de ecrane. Oamenii obisnuiesc sa intre pe internet de pe computer, telefon, tableta sau chiar si dispozitive mai mici, cum ar fi ceasurile. Este important ca site-ul tau sa se poata adapta pentru dimensiunea ecranului de pe care este citit, in asa fel incat sa poata asigura o experienta cat mai buna.

5. Securitatea. Nu in ultimul rand, site-ul trebuie sa fie unul sigur pentru cititori. Este obligatoriu, asadar, sa ai un certificat SSL (Secure Socket Layer) prin care sa poti asigura o legatura criptata intre pagina web si dispozitivul de pe care este accesata.

Vrem mai multe detalii despre ceea ce vrea Google de la site-ul tau? Cei de la DDM iti pot oferi toate informatiile de care ai nevoie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.