Din pozitia de antreprenor cu siguranta iti doresti sa vezi cum cifrele afacerii tale cresc constant si chiar exponential. Daca activezi deja de ceva timp pe o anumita piata si inca nu ai ajuns la cifrele dorite, atunci cu siguranta cauti mereu solutii noi pentru a atrage clienti care sa creasca vanzarile afacerile tale. Daca ai incercat diferite solutii pentru a atrage tot mai multi clienti si inca nu ai incercat metoda de promovare online prin comunicate de presa, atunci poate ca a venit momentul sa incerci inclusiv aceasta abordare.
In ultimul tot mai multi specialisti in marketing online recomanda comunicatele de presa pentru promovarea afacerilor in spatiul virtual. Insa pentru ca aceste comunicate de presa sa fie eficiente in promovarea online este important de stiut ca exista anumite cerinte care trebuie respectate, iar in ceea ce urmeaza vei putea gasi cele mai importante astfel de cerinte de care trebuie tinut cont.
Informatia este prezentata sub forma unei stiri
Inca din definitia unui comunicat de presa, acest material redactat sub forma unui text trebuie sa se prezinte asemenea unei stiri care aduce informatii cu caracter de noutate in atentia publicului cititor si in niciun caz nu trebuie sa incerce sa vanda un produs sau un serviciu. Din acest punct de vedere abordarea in cadrul comunicatelor de presa trebuie sa vizeze oferirea de informatii si nu vanzarea unui produs. Promovarea brand-ului se face in cazul comunicatelor de presa prin cresterea vizibilitatii brand-ului si a notorietatii acestuia.
Obligatoriu continut de calitate
O a doua cerinta absolut obligatorie pentru un comunicat de presa eficient se refera la calitatea continutului. Astfel vorbim despre un continut care trebuie sa fie usor de citit, accesibil publicului larg, dar in acelasi timp care sa fie redactat perfect din punct de vedere gramatical si ortografic. De asemenea, continutul trebuie sa sintetizeze cele mai importante informatii pentru potentialii clienti fara a plictisi cititorii.
Informatiile oferite sa fie complete
In societatea in care traim orice informatie omisa sau ascunsa de potentialii clienti poate fi perceputa ca o intentie de a nu fi pe deplin transparent, iar acest lucru trebuie evitat in cazul comunicatelor de presa atunci cand vorbim despre publicitate online. In cadrul unui comunicat de presa orice brand care anunta lansarea unui nou produs ori a unui nou serviciu trebuie sa ofere toate informatiile legate de respectivul produs sau serviciu. Este la latitudinea fiecarui cititor care informatii le considera relevante, utile si care nu.
Website-urile unde sunt postate comunicatele de presa
Dincolo de continutul de calitate si de informatiile din cadrul unor comunicate de presa, website-urile sau blogurile unde acestea sunt postate reprezinta un alt aspect foarte important pentru ca aceasta metoda de promovare online sa fie eficienta. Prin urmare se recomanda intotdeauna sa postezi comunicatele de presa pentru promovarea afacerii tale pe website-uri cat mai credibile, cu autoritate cat mai mare in Google si cu o notorietate cat mai ridicata in randul acelora care folosesc astfel de surse de informare online.