Un serviciu foarte util din multe puncte de vedere este cel de curatare sau anulare filtru particule Bucuresti. Filtrul de particule este un dispozitiv situat pe partea de evacuare si anume pe partea de post-ardere. Acesta este proiectat pentru a retine particulele emise de motor, acestea fiind de pana la 0.01 microni. El este situat inainte sau dupa catalizator, fiind uneori situat chiar si intre doua catalizatoare.
Cand apelezi la un serviciu bun de curatare filtru particule Bucuresti?
Un astfel de serviciu de curatare sau anulare filtru particule Bucuresti este util si va ajuta foarte mult. Eficienta unui astfel de filtru este situata intre 95% si 100%, reducandu-se considerabil emisiile de particule nearse si cenusa din gazele de ardere. Aceste filtre de particule sunt intalnite in general doar la motoarele Diesel, fiind numite si DPF. In ultima vreme totusi, au inceput sa apara si la motoarele Otto. La motoarele Diesel, primele vehicule care au avut inclus acest filtru au fost cele de tip Euro 4.
Incepand cu anul 2009, toate masinile cu motor cu aprindere prin comprimare au trebuit sa-si instaleze acest filtru de particule. Exista asadar doua tipuri de filtre de particule si anume cele uscate, precum si cele pe baza de aditiv. Mai exista si masini care sunt dotate cu filtre de particule mari, fiind diferite acestea de la motor la motor. Unele masini au un injector suplimentar inainte de DPF, depunerile in acest caz fiind dizolvate termic si eliminate.
Multi soferi apeleaza asadar la un serviciu de curatare sau anulare filtru particule Bucuresti pentru ca un astfel de serviciu este foarte util. Durata de viata al unui filtru de particule este cuprinsa intre 100.000 si 250.000 de km. Aceste valori variaza insa in functie de exploatare.
Un automobil echipat cu un motor Diesel este recomandat de a fi exploatat in mare parte intr-un regim extraurban, unde motorul ajunge la temperatura optima de functionare. In acest caz, filtrul nu mai are problema cu particulele si chiar reuseste sa se regenereze singur. Mersul urban si utilizarea autovehiculului la viteze, dar si la turatii diferite favorizeaza infundarea filtrului de particule.
In cazul in care va folositi masina preponderent in regim urban, pentru o sanatate indelungata a filtrului de particule este important ca macar odata la 2-4 saptamani sa faceti un drum mai lung in afara orasului. Facand un astfel de drum, de circa 80-100 km, la o turatie de 2500 de rotatii pe minut si o viteza constanta de 60 km/h, filtrul incepe sa se regenereze, de aceea este important acest lucru si il puteti lua in calcul.
Filtrul de particule trebuie sa reziste la temperaturi de 700-1000 de grade Celsius, aceasta valoare fiind atinsa prin comanda data de ECU, aceasta fiind responsabila cu reglarea de combustibil care ajunge in motor. Temperatura filtrului de particule creste foarte mult in acest fel, lucru care duce si la o curatare a particulelor ramase in filtru. In general aceasta curatare dureaza in jur de 10-20 de minute, iar filtrul va reusi in acest fel sa scape de particule. Mai multe detalii pe https://prodpf.ro.