Ce criterii trebuie sa respecte un banner publicitar stradal pentru a-ti aduce mai multi clienti?

Cu toate ca ultimii ani a adus o crestere tot mai mare a promovarii in mediul online, in continuare exista suficient de multe companii si domenii de business care apeleaza la bannere publicitare pentru a se face cunoscute in randul potentialilor clienti. Promovarea stradala prin intermediul unui banner publicitar este una dintre metodele de publicitate care este considerata ca fiind printre cele mai vechi, dar care si astazi este recomandata de catre specialistii in publicitate.

Astfel, un banner publicitar stradal este considerat de catre specialistii in marketing ca fiind o metoda de promovare eficienta pentru anumite domenii de activitate. Insa, pentru ca bannerul publicitar sa fie eficient in a atrage cat mai multi potentiali clienti inspre o afacere, este nevoie ca anumite criterii sa fie respectate. Iata in ceea ce urmeaza care sunt cele mai importante astfel de criterii de care trebuie tinut cont atunci cand alegi sa te promovezi prin bannere publicitare stradale.

Locul unde amplasezi banner-ul publicitar

La fel ca in cazul oricarui alt mesaj de promovare, locul unde mesajul transmis pentru intermediul bannerului publicitar este foarte important. Astfel, orice banner stradal trebuie amplasat in acele locuri care asigura un trafic suficient de numeros astfel incat o parte dintre cei care vad banner-ul respectiv sa fie interesati in a face urmatorul pas, indiferent daca vorbim despre a lua datele de contact sau a cauta mai multe informatii cu privire la brand-ul promovat prin respectivul banner. Dincolo de traficul numeros, categoria de public careia te adresezi prin business-ul tau este foarte important.

Pozitionarea banner-ului publicitar

Urmatorul criteriu pentru eficienta bannerelor publicitare se refera la modul in care sunt pozitionate acestea pentru a asigura vizibilitate din diferite unghiuri, dar si claritatea mesajului transmis prin banner-ul respectiv. In acest sens trebuie ca fiecare dintre aceste bannere publicitare stradale sa fie pozitionate suficient de sus pentru a fi vazute de la distanta, dar nu prea sus astfel incat sa devina greu de urmarit textul banner-ului. De asemenea, pozitia unui banner stradal trebuie sa fie vizibila din mai multe directii tinand cont de traficul zonei in care este amplasat.

Marimea banner-ului stradal

Un alt element foarte important in cazul in care alegi sa te promovezi prin bannere publicitare se refera la marimea acestuia. Astfel, fiind vorba despre un material de promovare stradala, trebuie ca dimensiunile sa fie suficient de mari pentru a fi vizibil si de la distanta mare, dar si la anumite viteze atunci cand avem in vedere bannerele amplasate la nivelul cailor rutiere sau care pot fi vazute inclusiv de catre cei aflati in masina, autobuze sau tramvaie.

Calitatea design-ului si a materialelor

Nu in ultimul rand vorbim despre design-ul bannerului stradal, dar si de calitatea materialelor folosite pentru confectionarea acestuia. Design-ul trebuie sa fie simplu si sa ofere claritate mesajului, iar culorile sa fie vizibile de la distanta. De cealalta parte, materialele trebuie sa fie de calitate superioara astfel incat un banner publicitar sa reziste timp indelungat acolo unde este amplasat.Pentru mi multe detalii viziteaza site-ul nostru start-print.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.