Beneficiile apelarii la o agentie PPC eficienta pentru campaniile Facebook Ads

O agentie PPC are ca activitate principala crearea, administrarea si setarea de campanii pe Google, Facebook, Instagram, Youtube.Beneficiile apelarii la o agentie PPC eficienta pentru gestionarea campaniilor pe Facebook Ads:

  • Analize precise si la obiect

Platforma de socializare Facebook ofera posibilitatea de a avea rapoarte si analize multiple. Dar ce sa alegi? Ce sa urmaresti? O agentie PPC va cunoaste exact ce informatii sa extraga pentru a observa cum functioneaza fiecare anunt Facebook Ads astfel incat sa se vada si performanta. Cu siguranta vei obtine informatii despre numarul de clicuri, conversii si chiar vanzari. 

  • Targetare exacta

Agentia te va sfatui in privinta publicului tinta astfel incat va viza interesele, comportamentele, datele demografice, categoriile de varsta, conexiunile, locatiile si interesele acestuia. 

In plus, agentia PPC poate combina caracteristicile publicului tinta sau realiza anunturi speciale pentru fiecare categorie in parte.

Calitatea publicului este mai importanta decat dimensiunea acestuia, deoarece vrei rezultate si nu doar reach sau vizitatori.

  • Anunturi targetate

Asa cum am specificat mai sus, poti realiza anunturi pentru fiecare categorie de public tinta astfel incat sa ai conversii sigure. 

Pentru o intelegere mai buna voi da un exemplu. Ai un magazin online cu bijuterii de dama. Pentru categoria de gen feminin vei realiza anunturi precum: „I-ati bijuteria X” sau „Ai visat la bijuteria X. Acum o poti avea. Vezi aici!” etc. 

Dar poti sa te adresezi si barbatilor. Cum? Realizezi anunturi precum: „Cumpara-i persoanei iubite bijuteria X.” sau „Vrei sa faci un cadou special femeii din viata ta? Cumpara bijuteria X.” etc.

Remarketingul este un mod de a ajunge la publicul tinta care te cunoaste, deoarece utilizatorii au vizitat site-ul tau, iar acum vor putea vedea anuntul tau. Aceasta metoda se realizeaza atunci cand utilizatorii nu au ales conversia setata.

De ce nu au realizat conversia? Un motiv ar fi ca poate nu te cunosc atat de bine. Un alt motiv ar fi ca nu i-ai facut sa aiba incredere in tine. Sau poate inca vor sa mai analizeze piata ori nu s-au hotarat daca si cand sa cumpere. 

  • Butonul call-to-action

Un alt beneficiu al apelarii la o agentie PPC este acela ca poti avea in cadrul unei campanii PPC „acel” buton call-to-action care sa converteasca. Adica sa analizeze la ce butoane rezoneaza (actioneaza) cel mai bine clientul ideal utilizand diverse metode.

Cu toate acestea, daca iti doresti sa obtii succes cu anunturile tale pe Facebook Ads utilizand metoda de publicitate pay per click, atunci trebuie sa iei in considerare colaborarea cu o agentie PPC. Vei merge in directia corecta deoarece asa vei reduce sansele de greseli costisitoare, esecurile si rentabilitatile mici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.