Anvelope de iarna Goodyear pentru siguranta in conditii extreme

Cererea mare de anvelope de iarna Goodyear se datoreaza inovatiilor tehnologice inerente iernii, si nu doar a anvelopelor Goodyear. Printre acestea se numara inventii care intaresc peretele lateral al anvelopei atat de mult incat, dupa o punctie, este posibil sa se conduca inca zeci de kilometri in plus cu ea.

Consolidarea durabilitatii functionarii in perioada de garantie a acesteia, este realizata de deschiderea in anvelopa de noi straturi si canale suplimentare, dupa un anumit nivel de uzura. Masa rotii a fost redusa prin adaugarea de polimeri speciali la amestecul de cauciuc, care afecteaza imediat reducerea energiei, in special, a costurilor cu combustibilul, obtinand un nivel scazut de rezistenta la rulare.

Gama de anvelope de iarna Goodyear, plasata in catalogul online anvelomag.ro, include modele destinate conducerii pe gheata tare si topita, zapada compactata si topita, amestecata, inclusiv cu apa formata sau cazuta atunci cand aerul de afara se incalzeste.

Anvelope de iarna Goodyear – Tehnologii

Gama mare de produse a marcii Goodyear este formata din anvelope pentru diverse vehicule, echipamente speciale si avioane. Multa vreme, producatorul a fost cel mai bun furnizor de anvelope pentru masinile sport care participau la cursele de Formula 1 si a castigat cupe in competitiile de constructori.

In prezent, Goodyear este singurul furnizor de anvelope pentru celebrele curse Nascar. Goodyear detine doua centre de cercetare in care sunt dezvoltate solutii inovatoare si metode de productie mai avansate pentru anvelope de iarna Goodyear.

Printre realizarile inginerilor marcii se numara inventarea unei anvelope pneumatice. Tehnologia lor RunOnFlat mentine anvelopele Goodyear perforate la presiunea potrivita pentru inca 80 km. Inovatia ActiveBraking, datorita structurii tridimensionale a blocurilor de rulare, mareste zona de contact si reduce distanta de franare.

Anvelope de iarna Goodyear – Compus rezistent la uzura

Produs prin metoda WearControl, cauciucul Goodyear are un compus din doua componente, care a crescut semnificativ rezistenta la uzura a anvelopei, a redus rezistenta la rulare si a crescut aderenta pe carosabil ud. In combinatie cu inovatia FuelSaving, a carei esenta este reducerea greutatii produselor, cauciucul contribuie la imbunatatirea eficientei consumului de combustibil a modelelor.

Pentru a consolida structurile din cauciuc, se folosesc tehnologii Active CornerGrip (pereti laterali puternici) si SilentArmor (cu straturi Kevlar), care imbunatatesc stabilitatea si controlabilitatea. Anvelopele Goodyear all-season pot fi adaptate la diferite conditii meteorologice datorita dezvoltarii SmartTRED, care consta in formarea unei benzi de rulare in blocuri cu design diferite.

Anvelopele de iarna Goodyear au o rezistenta excelenta la hidroplanare si taiere. Aceasta calitate este asigurata nu numai datorita functionarii eficiente a sistemelor de drenaj, ci si datorita tehnologiei SmartWear.

Contribuie la pastrarea proprietatilor de conducere pe masura ce banda de rulare se uzeaza. Plutirea excelenta pe zapada si gheata si prevenirea alunecarii sunt asigurate de varfurile create folosind inovatia MultiControl Ice.

Pentru a imbunatati manevrabilitatea, raspunsul rapid la virajele de directie, conducerea si confortul acustic, la crearea anvelopelor de iarna Goodyear, se foloseste tehnologia 3D-Bis, care fixeaza pozitia blocurilor si creste rigiditatea acestora.

Compania, din mai multe motive, nu favorizeaza anvelopele cu crampoane si acorda mai multa atentie dezvoltarii anvelopelor de iarna cu frecare, incercand sa obtina acei indicatori si caracteristici care sunt caracteristice anvelopelor cu crampoane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.